مسئول/ کارشناس گرامی؛

با سلام؛

احتراما در راستای توسعه ارایه خدمات به مشتریان عزیز، نیازمند نظرات ارزنده جنابعالی هستیم. خواهشمند است به‌طور خلاصه نظرات و تجربیات خود را در قالب پرسشهای مطرح شده مرقوم فرمایید. پیشاپیش از همکاری جنابعالی کمال تشکر را داریم.

  1. 1.      به‌نظر جنابعالی، چگونه می‌توان نیازها و انتظارت مشتریان را شناسایی کرد؟

 

 

 

  1. 2.      به‌نظر جنابعالی، رضایت مشتریان به چه عواملی بستگی دارد؟

 

 

 

  1. 3.      به‌نظر جنابعالی، چگونه می‌توان فرهنگ ارتباط با مشتری را در سازمان جاری کرد؟

 

 

 

 

  1. 4.      به‌نظر جنابعالی، چگونه یا با استفاده از چه روشهایی می‌توان ارتباط مشتری با سازمان را آسانتر کرد؟

 

 

 

 

  1. 5.      به‌نظر جنابعالی، نظامهای مدیریتی و کیفی چه نقشی در افزایش رضایت مشتریان دارد؟

 

 

 

 

  1. 6.      به‌نظر جنابعالی، از چه راهها و شیوه‌هایی می‌توان به مشتریان وفادار دست یافت؟

 

 

 

  1. 7.      به‌نظر جنابعالی، چه راهکارهایی برای کاهش هزینه‌های اضافی در شرکت، جهت افزایش رضایت مشتریان وجود دارد؟

 

 

 

  1. 8.      اگر تجربه مفیدی در طول دوران خدمت خود برای افزایش رضایت مشتریان دارید، مرقوم فرمایید:

 

 

 

 

  1. 9.      سایر پیشنهادها و نظرات شما:

 

 

 

 

*مسئول/ کارشناس گرامی: لطفا در صورت امکان، برای استفاده بهتر از تجربیات جنابعالی، اطلاعات زیر را تکمیل فرمایید:

 

نام و نام خانوادگی:                                    تحصیلات:

میزان سابقه کار:                             مسئولیت فعلی:

تلفن تماس: